Εκπαιδευτικές – Παιδαγωγικές Επισκέψεις
1. Εκπαιδευτική εκδρομή της Β Τάξης του Γυμνασίου
Βόνιτσας πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη στις 29-30/05 στα πλαίσια του
μαθήματος της Βυζαντινής Ιστορίας υπο την αιγίδα του κ. Χρ. Γράβου, εξού και
επίσκεψη στο βυζαντινό μουσείο, Ροτόντα και Αγία Σοφία και στα κάστρα της
παλαιάς πόλης, καθώς και του μαθήματος της Ν. Λογοτεχνίας και συγκεκριμένα με
αφορμή “ Από το ημερολόγιο της Άννας
Φράνκ ”, με διδάσκουσα την κ. Μ. Τεγονίκου, μιας και η Θεσσαλονίκη αποτέλεσε τόπο
συγκέντρωσης και εξόντωσης Εβραίων, και με συνοδό την κ. Ι. Κούκου. Τα οφέλη που αποκόμισαν όλοι και κυρίως οι
μαθητές ήταν έμπρακτες γνώσεις, εικόνες,
εμπειρίες, και αναμνήσεις κοινές…..
2. Καθολική ημερήσια εκδρομή του Γυμνασίου Βόνιτσας
πραγματοποιήθηκε στην Κέρκυρα στις 14/05 όπου υπήρξε πρόθυμη συμμετοχή σχεδόν
όλων των μαθητών καθώς και των καθηγητών με σκοπό διπλό γνωστικό και
ψυχαγωγικό, αφού επισκεφτήκαμε καίρια μνημεία – σημεία της πόλης, όπως ανάκτορο
του Αγίου Γεωργίου και ΜιχΑαήλ, τον ναό του Αγίου Σπυρίδωνα, την μεγαλύτερη πλατεία των Βαλκανίων με το
ξακουστό Λιστών , το Δημαρχείο και
Πανεπιστήμιο της πόλης, το κτίριο της ένωσης Επτανήσων και φυσικά τα περίφημα
καντούνια της. Η εκδρομή αυτή έδωσε την ευκαιρία σε μαθητές και καθηγητές να
έρθουν σε στενή επαφή και να αποκτήσουν αναμνήσεις κοινές…..

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου