Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026
Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026
Εκπαιδευτικές – Παιδαγωγικές Επισκέψεις
Εκπαιδευτικές – Παιδαγωγικές Επισκέψεις
Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026
Εγγραφές μαθητών για την Α΄ Γυμνασίου 2026-27
Οι Γονείς - Κηδεμόνες των μαθητών, που πρόκειται να φοιτήσουν στην Α' Τάξη του Σχολείου μας, για το Σχολικό Έτος 2026
- 27 μπορούν να προσέρχονται και οι δύο Γονείς - Κηδεμόνες, με τις Αστυν. Ταυτότητές τους,
( χρειάζεται να συμπληρώσουν από μία Υπεύθυνη Δήλωση )
από τη Παρασκευή, 16-06-26 έως και την Πέμπτη, 25- 06 -26,
και από ώρα 9:00 - 12:30
Η Διευθύντρια
Παλούκη Καλλιρρόη
Δευτέρα 1 Ιουνίου 2026
ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
Αγαπητοί Γονείς και Κηδεμόνες,
Με την
έναρξη των Προαγωγικών και Απολυτηρίων Εξετάσεων, θα ήθελα να απευθύνω τις
θερμότερες ευχές μου σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας.
Η περίοδος των εξετάσεων αποτελεί μια σημαντική στιγμή της Σχολικής ζωής, κατά την οποία οι μαθητές καλούνται να αξιοποιήσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις προσπάθειες που κατέβαλαν καθ' όλη τη διάρκεια της Σχολικής Χρονιάς.
Είμαι βέβαιη ότι με ψυχραιμία, αυτοπεποίθηση και επιμονή
θα ανταποκριθούν με επιτυχία στις απαιτήσεις της διαδικασίας.
Ο δικός σας ρόλος είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Η
στήριξη, η κατανόηση και η ενθάρρυνση που προσφέρετε στα παιδιά σας αποτελούν
πολύτιμο εφόδιο αυτές τις ημέρες.
Εύχομαι σε όλους τους μαθητές υγεία, δύναμη, καθαρό μυαλό και καλή επιτυχία στις εξετάσεις τους.
Ας θυμόμαστε ότι η αξία της προσπάθειας και η προσωπική πρόοδος είναι εξίσου σημαντικές με το αποτέλεσμα.
Με εκτίμηση,
Παρασκευή 22 Μαΐου 2026
Τρίτη 21 Απριλίου 2026
Αξιολόγηση προσφορών
ΠΡΑΞΗ 5Η/20-04-2026
Θέμα: Αξιολόγηση προσφορών ταξιδιωτικών γραφείων
για μετακίνηση στη Θεσσαλονίκη
Στην Βόνιτσα, στο γραφείο του Γυμνασίου Βόνιτσας, σήμερα 20 Απριλίου 2026, ημέρα Δευτέρα και ώρα 12:30, συνήλθε η επιτροπή που συγκροτήθηκε με την Πρ. 5/20-04-2026 όπως προβλέπεται από το άρθρο 14 παρ. 2 της ΥΑ 20883/ΓΔ4/12-02-2020, με θέμα την αξιολόγηση των προσφορών που κατατέθηκαν εμπρόθεσμα στο Σχολείο από τέσσερα (4) τουριστικά γραφεία, για την εκπαιδευτική εκδρομή – μετακίνηση στη Θεσσαλονίκη πενήντα (42) μαθητών και τριών (3) συνοδών εκπαιδευτικών και την επιλογή της πλέον συμφέρουσας προσφοράς.
Παρόντες οι:
1.
Παλούκη Καλλιρρόη , Δ/ντρια ως Πρόεδρος της Επιτροπής
2.
Τεγονίκου Μαρία, Εκπ/κός -
Συνοδός
3. Γράβος Χρήστος, Εκπ/κός
– Συνοδός
4. Ρώσσος
Γεώργιος, Εκπ/κός – Συνοδός
5. Γαβρούζος Σπυρίδων
, Μαθητής - Πρόεδρος 15μελούς
Συμβουλίου μαθητών
6.
Κτίστη Νίκη , Μαθήτρια – Μέλος 15μελούς
Συμβουλίου μαθητών
Η Πρόεδρος της Επιτροπής, αφού έθεσε υπόψη των Μελών i) την ισχύουσα Νομοθεσία (υπ. αρ. 20883/ΓΔ4/13-02-2020 Υ.Α.) και ii) την Προκήρυξη Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος με Α.Π. 292/31-03-2026, η οποία αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα της ΔΔΕ Αιτωλοακαρνανίας στις 31-03-2026, παρουσίασε στην Επιτροπή τέσσερις
(4) εμπροθέσμως κατατεθείσες προσφορές.
Τα τουριστικά γραφεία που κατέθεσαν προσφορές ήταν:
1. ALEKAN TOURS
2.
SAKARETSANOS TOURS
3. KOSMAS TOURS
4. SKARPOS TOURS
Στη συνέχεια, αφού ανοίχτηκαν οι προσφορές των 4 τουριστικών γραφείων και εξετάστηκε το περιεχόμενό τους, η Επιτροπή συνέταξε πίνακα, ώστε οι προσφορές να είναι οικονομικά και ποιοτικά συγκρίσιμες.
Μετά από συζήτηση, η Επιτροπή ομόφωνα επέλεξε το τουριστικό γραφείο KOSMAS TOURS, (Ξενοδοχείο Vergina***, 67 €/άτομο) η προσφορά του οποίου κρίθηκε ως η πλέον συμφέρουσα, πληρούσα τους όρους της Προκήρυξης και τα κριτήρια ασφάλειας των μαθητών/τριών και συνοδών καθηγητών, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην προκήρυξη.
Τρίτη 14 Απριλίου 2026
Χριστός Ανέστη!
Χριστός Ανέστη!
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου σας εύχονται ολόψυχα το φως της Ανάστασης να γεμίσει τις καρδιές όλων με υγεία, αγάπη και αισιοδοξία.
Χρόνια πολλά!
Τρίτη 31 Μαρτίου 2026
Επετειακή Παρέλαση για τα 200 χρόνια από την έξοδο του Μεσολογγίου
Επετειακή Παρέλαση για τα 200 χρόνια από την έξοδο του Μεσολογγίου
Θερμά συγχαρητήρια στη Σημαιοφόρο, στους Παραστάτες, και
στην Ταμπελοφόρο για την άψογη παρουσία
και τη συγκινητική συμμετοχή τους στην
Επετειακή Παρέλαση για τα 200 χρόνια από την Έξοδο του Μεσολογγίου.
ΠΑΡΕΛΑΣΗ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ
ΠΑΡΕΛΑΣΗ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ
Η Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου μας, εκφράζουν τα θερμά τους συγχαρητήρια προς όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για την καθολική συμμετοχή τους στην παρέλαση, που πραγματοποιήθηκε στην παραλιακή οδό.
Η άψογη παρουσία, η ευπρεπής εμφάνιση και η υποδειγματική στάση που επέδειξαν καθ’ όλη τη διάρκειά της, ανέδειξαν με τον καλύτερο τρόπο το ήθος, την πειθαρχία και το υψηλό επίπεδο της μαθητικής μας κοινότητας.
Με τη συμμετοχή τους τίμησαν το Σχολείο και συνέβαλαν ουσιαστικά στη δημιουργία μιας εξαιρετικής εικόνας για την εκπαιδευτική μας κοινότητα.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλες και όλους, για την προσπάθεια και την αφοσίωσή τους!
ΓΙΟΡΤΗ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ
ΓΙΟΡΤΗ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ
Με ιδιαίτερη χαρά και υπερηφάνεια πραγματοποιήθηκε η Σχολική μας Γιορτή (για την 25η Μαρτίου) την Παρασκευή 24 Μαρτίου στο προαύλιο του Γυμνασίου μας.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες, με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, παρουσίασαν ένα όμορφο και συγκινητικό πρόγραμμα αφιερωμένο στην Επέτειο της Ελληνικής Επανάστασης του 1821.
Μέσα από αφηγήσεις, ποιήματα και τραγούδια, τίμησαν τους αγώνες και τις θυσίες των προγόνων μας για την ελευθερία.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε σε κλίμα συγκίνησης και υπερηφάνειας, υπενθυμίζοντάς μας τη σημασία της ιστορικής μνήμης και των αξιών, που αυτή πρεσβεύει.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για τη συμμετοχή τους, καθώς και στις εκπαιδευτικούς, που συνέβαλαν στην επιτυχημένη διοργάνωση της Γιορτής.
Δευτέρα 23 Μαρτίου 2026
Ενημέρωση για τη Γιορτή της 25ης Μαρτίου
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Σας ενημερώνουμε ότι την Τρίτη, 24 Μαρτίου 2026, θα πραγματοποιηθεί στο Σχολείο μας η Εορταστική Εκδήλωση για την Επέτειο της 25ης Μαρτίου.
Η προσέλευση των μαθητών θα γίνει στις 09:30 π.μ,
Όσοι μαθητές εμπλέκονται στη Γιορτή θα προσέλθουν στις 9:00
Η αποχώρηση θα πραγματοποιηθεί με τη λήξη της εκδήλωσης, περίπου στις 11:00 .
Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία.
Με εκτίμηση,
Η Διευθύντρια του Γυμνασίου
Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2026
Κοπή Βασιλόπιτας του Συλλόγου Διδασκόντων
Κοπή Βασιλόπιτας του Συλλόγου Διδασκόντων
Την Τρίτη, 27-01-26, πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη κοπή της Βασιλόπιτας του Συλλόγου Διδασκόντων του Γυμνασίου μας, σε Ταβέρνα της πόλης, σε ευχάριστο και Συναδελφικό κλίμα.
Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της η Αντιδήμαρχος Παιδείας του Δήμου Ακτίου -Βόνιτσας, κ. Μυλωνίδη Μαίρη, η οποία απηύθυνε θερμές ευχές προς όλους τους Εκπαιδευτικούς για Υγεία, Δημιουργικότητα και γόνιμη Σχολική Χρονιά!
Η συνάντηση αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για ανταλλαγή ευχών, αφενός για την ενίσχυση του ομαδικού πνεύματος μεταξύ των μελών του Συλλόγου Διδασκόντων και αφετέρου αναδεικνύοντας τη σημασία της συνεργασίας Σχολείου και Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2026
Ενημέρωση για τη Βαθμολογία του Α΄ Τετραμήνου
Καλησπέρα.
Σας ενημερώνουμε ότι αύριο, Τετάρτη, 4-02-26,
(μετά τις 14:00)
θα λάβετε ηλεκτρονικά τους βαθμούς του Α' Τετραμήνου.
Την Πέμπτη, 5-02-26, όποιος Γονέας - Κηδεμόνας επιθυμεί να ενημερωθεί για
το παιδί του, από τους Διδάσκοντες,
μπορεί να προσέλθει στις 12:30 στο
Γυμνάσιο Βόνιτσας.
Οι Διδάσκοντες θα ενημερώνουν στις
Αίθουσες του Σχολείου ως εξής:
Α1:: Κούκου Ι. &
Μαραγκουδάκης Γ.
Α2:: Λιαροστάθης Γ.
Α3:: Κιτσάκης Γ. & Κασιδιάρης Δ.
Β1:: Πανταζή Β.
Β2:: Τεγονίκου Μ.
Β3:: Μποντίνας Γ.
Γ1:: Γράβος Χ. & Ρώσσος Γ.
Γ2:: Φερεντίνου Ε.
Γ3:: Μάρη Μ.
Οι κ. Αραβανης Κ. & η κ. Τάγκα Β. θα ενημερώνουν στα Γραφεία του Γυμνασίου.
Με εκτίμηση
Η Διευθύντρια
Παλούκη Καλλιρρόη
Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2026
Κοπή Βασιλόπιτας Μαθητών.
Την προηγούμενη εβδομάδα πραγματοποιήθηκε στο Γυμνάσιό μας η καθιερωμένη
κοπή της Βασιλόπιτας σε όλες τις Τάξεις.
Μαθητές και εκπαιδευτικοί
αντάλλαξαν ευχές για τη Νέα Χρονιά σε ένα ευχάριστο και ζεστό κλίμα.
Η δράση αυτή αποτέλεσε μια όμορφη ευκαιρία για
σύσφιξη των σχέσεων της Σχολικής μας Κοινότητας και για να ξεκινήσει το νέο
έτος με χαμόγελα, αισιοδοξία και καλή διάθεση.
Ευχόμαστε σε όλους υγεία, πρόοδο και μια δημιουργική Σχολική Χρονιά!























