Αγαπητοί Γονείς και Κηδεμόνες,
Με την
έναρξη των Προαγωγικών και Απολυτηρίων Εξετάσεων, θα ήθελα να απευθύνω τις
θερμότερες ευχές μου σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας.
Η περίοδος των εξετάσεων αποτελεί μια σημαντική στιγμή της Σχολικής ζωής, κατά την οποία οι μαθητές καλούνται να αξιοποιήσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις προσπάθειες που κατέβαλαν καθ' όλη τη διάρκεια της Σχολικής Χρονιάς.
Είμαι βέβαιη ότι με ψυχραιμία, αυτοπεποίθηση και επιμονή
θα ανταποκριθούν με επιτυχία στις απαιτήσεις της διαδικασίας.
Ο δικός σας ρόλος είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Η
στήριξη, η κατανόηση και η ενθάρρυνση που προσφέρετε στα παιδιά σας αποτελούν
πολύτιμο εφόδιο αυτές τις ημέρες.
Εύχομαι σε όλους τους μαθητές υγεία, δύναμη, καθαρό μυαλό και καλή επιτυχία στις εξετάσεις τους.
Ας θυμόμαστε ότι η αξία της προσπάθειας και η προσωπική πρόοδος είναι εξίσου σημαντικές με το αποτέλεσμα.
Με εκτίμηση,

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου