Οι Γονείς - Κηδεμόνες των μαθητών, που πρόκειται να φοιτήσουν στην Α' Τάξη του Σχολείου μας, για το Σχολικό Έτος 2026
- 27 μπορούν να προσέρχονται και οι δύο Γονείς - Κηδεμόνες, με τις Αστυν. Ταυτότητές τους,
( χρειάζεται να συμπληρώσουν από μία Υπεύθυνη Δήλωση )
από τη Παρασκευή, 16-06-26 έως και την Πέμπτη, 25- 06 -26,
και από ώρα 9:00 - 12:30
Η Διευθύντρια
Παλούκη Καλλιρρόη

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου