Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026

Εγγραφές μαθητών για την Α΄ Γυμνασίου 2026-27

 

   Οι  Γονείς - Κηδεμόνες  των μαθητών, που πρόκειται να φοιτήσουν  στην Α' Τάξη του Σχολείου μας, για το Σχολικό Έτος 2026

 - 27 μπορούν να προσέρχονται και οι δύο Γονείς - Κηδεμόνες, με τις Αστυν. Ταυτότητές τους,

 ( χρειάζεται να συμπληρώσουν από μία Υπεύθυνη Δήλωση ) 

από  τη   Παρασκευή,  16-06-26  έως και την Πέμπτη,  25- 06 -26, 

και  από  ώρα  9:00 - 12:30

               Η Διευθύντρια

           Παλούκη Καλλιρρόη 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου