Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Εικαστική Έκθεση Γυμνασίου



Εικαστική Έκθεση Γυμνασίου 




 Ώρες Λειτουργίας: 10:00 - 14:00
                                  18:00 - 21:00

Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026

Εκπαιδευτικές – Παιδαγωγικές Επισκέψεις

Εκπαιδευτικές – Παιδαγωγικές Επισκέψεις

1. Εκπαιδευτική εκδρομή της Β Τάξης του Γυμνασίου Βόνιτσας πραγματοποιήθηκε στην Θεσσαλονίκη στις 29-30/05 στα πλαίσια του μαθήματος της Βυζαντινής Ιστορίας υπο την αιγίδα του κ. Χρ. Γράβου, εξού και επίσκεψη στο βυζαντινό μουσείο, Ροτόντα και Αγία Σοφία και στα κάστρα της παλαιάς πόλης, καθώς και του μαθήματος της Ν. Λογοτεχνίας και συγκεκριμένα με αφορμή  “ Από το ημερολόγιο της Άννας Φράνκ ”, με διδάσκουσα την κ. Μ. Τεγονίκου, μιας και η Θεσσαλονίκη αποτέλεσε τόπο συγκέντρωσης και εξόντωσης Εβραίων, και με συνοδό την κ. Ι. Κούκου. Τα  οφέλη που αποκόμισαν όλοι και κυρίως οι μαθητές ήταν έμπρακτες γνώσεις, εικόνες,  εμπειρίες, και αναμνήσεις κοινές…..

             



2. Καθολική ημερήσια εκδρομή του Γυμνασίου Βόνιτσας πραγματοποιήθηκε στην Κέρκυρα στις 14/05 όπου υπήρξε πρόθυμη συμμετοχή σχεδόν όλων των μαθητών καθώς και των καθηγητών με σκοπό διπλό γνωστικό και ψυχαγωγικό, αφού επισκεφτήκαμε καίρια μνημεία – σημεία της πόλης, όπως ανάκτορο του Αγίου Γεωργίου και ΜιχΑαήλ, τον ναό του Αγίου Σπυρίδωνα,  την μεγαλύτερη πλατεία των Βαλκανίων με το ξακουστό  Λιστών , το Δημαρχείο και Πανεπιστήμιο της πόλης, το κτίριο της ένωσης Επτανήσων και φυσικά τα περίφημα καντούνια της. Η εκδρομή αυτή έδωσε την ευκαιρία σε μαθητές και καθηγητές να έρθουν σε στενή επαφή και να αποκτήσουν αναμνήσεις κοινές…..                                               





Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026

Εγγραφές μαθητών για την Α΄ Γυμνασίου 2026-27

 

   Οι  Γονείς - Κηδεμόνες  των μαθητών, που πρόκειται να φοιτήσουν  στην Α' Τάξη του Σχολείου μας, για το Σχολικό Έτος 2026

 - 27 μπορούν να προσέρχονται και οι δύο Γονείς - Κηδεμόνες, με τις Αστυν. Ταυτότητές τους,

 ( χρειάζεται να συμπληρώσουν από μία Υπεύθυνη Δήλωση ) 

από  τη   Παρασκευή,  16-06-26  έως και την Πέμπτη,  25- 06 -26, 

και  από  ώρα  9:00 - 12:30

               Η Διευθύντρια

           Παλούκη Καλλιρρόη 

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2026

ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

 Αγαπητοί Γονείς και Κηδεμόνες,

 Με την έναρξη των Προαγωγικών και Απολυτηρίων Εξετάσεων, θα ήθελα να απευθύνω τις θερμότερες ευχές μου σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριές μας.

Η περίοδος των εξετάσεων αποτελεί μια σημαντική στιγμή της Σχολικής ζωής, κατά την οποία οι μαθητές καλούνται να αξιοποιήσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις προσπάθειες που κατέβαλαν καθ' όλη τη διάρκεια της Σχολικής Χρονιάς.

 Είμαι βέβαιη ότι με ψυχραιμία, αυτοπεποίθηση και επιμονή θα ανταποκριθούν με επιτυχία στις απαιτήσεις της διαδικασίας.

Ο δικός σας ρόλος είναι ιδιαίτερα σημαντικός. Η στήριξη, η κατανόηση και η ενθάρρυνση που προσφέρετε στα παιδιά σας αποτελούν πολύτιμο εφόδιο αυτές τις ημέρες.

Εύχομαι σε όλους τους μαθητές υγεία, δύναμη, καθαρό μυαλό και καλή επιτυχία στις εξετάσεις τους. 

Ας θυμόμαστε ότι η αξία της προσπάθειας και η προσωπική πρόοδος είναι εξίσου σημαντικές με το αποτέλεσμα.

 

Με εκτίμηση,

Η Διευθύντρια του Γυμνασίου